Fredag

Ja, jag är självklart fortfarande sjuk, men ska inte låta detta hindra mina helgplaner! Jag och M ska ut och shoppa nya möbler till lyan! Vi är ute efter tv-bänk, köksmöbler, någon bänkliknande sak till hallen och en ny tv! Har redan kollat ut lite grejer på ikeas hemsida så det kanske går smidigt detta!? Jag skulle vilja åka till K-d och höstshoppa kläder oxå! Känns som att jag gått igenom affärerna här 10 ggr på kort tid så jag vet att det inte finns något så jag får försöka göra mig en sväng, nån som har tid för lite impulsshopping på bergvik under helgen!?

Idag är jag ledig så sa till redan i början av veckan att Charlie inte skulle komma till hunddagis idag.. Då visste jag ju inte att jag skulle vara sjuk och behöva vila och det är inte det lättaste med en damphund med huuuuur mycket energi som helst! Titta bara på de här bilderna jag tog nyss så får ni se vad jag har att göra med:


Ser ni hur det lyser jävulsskap i ögona på honom? (Och smilet!?) Bye bye vila, tur att han är så sööööööt iaf <3

Måste slutligen bara visa den supersöta klänningen jag hade på mig på finsittningen förra veckan, I love it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0