No life

Usch, universitetet tar faan livet av mig! Jag är konstant trött och har inget liv alls.. den här och förra veckan har vi många dagar suttit från 9 på morron till 8 på kvällen, har varit förjävligt! Det hade säkert inte blivit så illa om alla i gruppen hade tagit på sig lika mycket ansvar, men nu blev det så.. I Torsdags hade vi iaf inlämning och muntlig redovisning och det gick bra, så det var skönt! Sedan fick man pusta ut en kväll också var det dags att få hemtentan igår så nu har man en vecka av helvete igen.. Ibland funderar man faan på om det är värt det!? För att komma ut i arbetslivet med ett slitigt jobb och pissig lön.. Men men, det blir nog bättre..
 
Kom till mamma för en stund sen, ska på kalas och sen blir det hem till Öret igen och börja på tentan imorn, suck! nej nu ska jag inte gnälla mer!

Vill slutligen gratulera min fina vän Linda som nu fått en liten tös, längtar tills jag får se underverket=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Marie

du är inte ensam! vi börjar också få så himla mycket så man knappt har tid till att sova. och bättre lär det väl inte bli heller. men jag tror att man kommer in i det framöver och då känns det nog lite bättre :) kämpa på! :)

2009-11-02 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0