Onsdag

Idag har det varit riktigt jäkla griskallt ute! Det är inte kul att cykla på morgonen nu kan jag säga, tur att det inte händer alltför ofta:P

Idag var M hemma från jobbet för att han är sjuk och det var så mysigt att kunna äta frukost tillsammans, händer alltför sällan! Sedan hade jag föreläsning mellan 13-17, det var mindre kul.. Känner att jag börjar få allt svårare att hålla mig vaken på dom där föreläsningarna.. Även om jag tycker det är intressant och vet att det är viktigt för mitt framtida yrke så orkar jag nästan inte hålla ögonen öppna alltså...

I söndags skadade Charlie benet när vi var i skogen så vi fick åka till veterinären, nu får han inte anstränga sig på två veckor.. Detta kommer inte bli roliga veckor, en understimulerad dp är ingen lek!

Nej nu ska jag kolla på Bonde söker fru, sååå kul!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0