Slingor!

Har precis kommit hem från tandläkaren nu! Gick bra, behöver INTE dra ut tanden än, så nu ska vi avvakta tills nästa år och se. Känns som en lättnad, har inte lust att punga ut med över 2000 nu på en jäkla tand!

På f.m träffade jag pappa, vi åkte och kollade på deras stuga som de köpt, ligger precis vid vattnet med egen brygga och grejer, blir finfint på sommaren det!

snart ska jag åka och göra slingor, ser förjävlig ut med en utväxt som heter duga =P Så nu blir det förhoppningsvis massa folieslingor för att ljusa upp det ytterligare=)

Sedan åker jag tillbaks till Öret och imorn är det skola igen, usch, håller på med ett grupprojekt och vi ligger lite efter så denna vecka blir knappast rolig=(

Igårkväll tog jag en promenad med Charlie och grannungen på 8 år följde med, så söt! Han berättade att han minsann skulle bli polis när han blev stor för att han skulle få skjuta tjuvar. Efteråt säger han eftertänksamt: Men man får kanske inte leka med pistolen eller vad tror du? Hahah, så söt!

Nej nu ska jag dra vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0