Sjuk

Fan va trött jag är, jag fick inte vara frisk länge från min förkylning innan den kom tillbaks gånger 10! Tror jag har feber nu oxå, jag som såg fram emot min lediga helg och hade så mycket planerat=(

Seriöst så är jag sur på 3 i Marieberg, eller snarare på den inkompetenta personalen som jobbar där, dom vet ju INGENTING!? Igår var jag där och sa att jag behövde hjälp med att se om min telefonkamera har någon inställning på, för det blir så konstiga bilder i mörker, vet ni vad idioten säger!?: Jag är lika oteknisk som du, jag vet ingenting om sånt där! Öhh, och du står här bakom disken för att!? Det är liksom andra gången jag frågat något och inte fått någon hjälp- Faan, va trött jag blir, det blev faan bättre bilder med min 2 megapixel kameramobil liksom..

Nu ska ni få beviset på hur dålig den är med lite bilder från i lördags!



JAG OCH MONEYBROTHER (Som sagt, jävla mobilkamera!)


Bästa tjejorna!

Promoe och M!

Fattar ni nu att det är något fel!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0