Slut på veckan tack!

Ja, jag skulle gärna se att var typ Fredag nu! Jag har verkligen bajsmycket att göra, just nu sitter jag och skriver som en idiot inför seminarie på Torsdag, känns som att jag svarar skitkasst på varje fråga.. Imorn ska jag alltså va klar med seminariet PLUS ha läst en massa inför gruppuppgiften som vi börjar med imorn.. Suck! Imorn kväll är det iaf finsittning och jag är ingen nolla längre;) Så i eftermiddag ska jag och T och M åka till Marieberg och hitta nåt anständigt att ha på oss.

I helgen blir det avslutning på nollningen med stor fest i conventum! Moneybrother, Millencollin, Familjen och Promoe kommer dit, ganska stort att ha fixat dit dom, går jag på bästa universitetet eller vad!? Det är ju självklart min jobbhelg oxå=( Men jobbar 4 timmar lör och sön, det överlever jag nog! Jag har aldrig uppskattat mitt jobb så mycket som när jag börjat skolan, såååå jäkla skönt att slippa skolbänken och göra något praktiskt=)

Nej, tillbaks till böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0