Det blev inte av..

Ja, nu skulle vi suttit på planet, men istället sitter jag hemma! Jag och M bestämde i morse att vi inte skulle åka, det ser för osäkert ut helt enkelt, vi har inte möjlighet att sitta fast i London flera dagar extra om det skulle blir så! Så det här är väl bäst även om det svider, både för pengar man lagt ut men framför allt känns det hemskt eftersom det var Ms födelsedagspresent :( Men vi får ta det längre fram helt enkelt.. Känns så jäkla typiskt bara..

Sitter nu och myser med världens finaste vovve i knät. Han är mitt lilla hjärta! Så glad att jag inte gjorde mig av med honom. Mamma tycker jag och Charlie är perfekta för varann för att vi är så lika i sättet, vi låter mycket och är lika kaxiga, kanske stämmer det!? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0