Slut på friheten

Ja, nu är det goda livet som jag levt under nästan 2 veckors tid slut :( I morgon ska vi träffas med gruppen för att förbereda inför seminariet på måndag *suck*.. Är så trött på alla dessa jävla grupparbeten som vi har heeeeeeela tiden! Nu har jag en skitbra grupp visserligen, men det skulle vara så skönt att få göra någonting själv!

Funderar på att färga håret mörkt igen! Inte för att jag vill, men min fars sambo (som håller mitt hår blont) har betett sig, hmm.. illa (igen) så det är liksom mot min stolthet att ringa och fråga om hon kan fixa håret.. Och jag vet inte om jag vågar gå till nån annan frisör för att färga utväxten, kanske blir jättekonstig färg? SÅ det lättaste kanske är att bara slänga i mörkbrun färg.. aa men gud vad jag svamlar om ointressanta saker, sorry! Nu ska jag plugga, blää!

Gillar verkligen mitt blonda hår, buhu :'(

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Neej färga inte från det ljusa nu när du har ljust, det är ju skitfint i sommar o allt! Visst passar du i båda men nej ljust nu! Jag går hos en skitbra frisör här hemma i lilla K-D, har sett hennes slingresultat och det är göörfint, gå till henne! Anna på Styling studio! Kraam

2010-04-12 @ 15:43:30
URL: http://saras88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0