Söndag

Tänkte att det var dags för en liten uppdatering av detta blogghelvete! Sist jag skrev var innan tentan för över en vecka sen, herregud liksom! Höhö.. Tentan ja, den gick väl ungefär som jag hade trott, varken bättre eller sämre.. Men jag ser det inte som att hela världen rasar OM jag får göra om den! Men det var ett rent helvete, på grund av att salen inte räckte blev skiten framflyttad och blabla, 20.30 kom jag iaf därifrån med jordens huvudvärk och kom hem till en pojkvän som hade lagat tacos, tänt ljus och köpt en stor påse godis, hur underbar!?
Den här veckan har inte blivit många knop, har varit LEDIG, smaka på den ni! Var på kent i tisdags, alltså det finns inga ord för hur mycket jag älskar den musiken. Skulle lätt kunna leva hela livet isolerat och bara sitta hemma och lyssna på kent. Men det här med konserter, jag vet inte, jag ser det lite som slöseri med pengar att stå där bak och inte se ett skit, samtidigt är jag antagligen för gammal för att stå längst fram och slåss med små Emo-barn om platserna, ett dilemma!
I helgen har jag jobbat, var lite lamt, fick gå hem 14.30 både igår och idag på grund av för lite folk. Det var skönt, tills jag kom på att man inte får fullt studiemedel i Maj, ha, behöver kanske pengarna, men jaja, det ordnar sig!

Slänger in lite bilder!

 
KENT!


Var hemma hos mamma i fredags och gick på en vårpromenix, Sommaren är verkligen på väg nu!

Charlie har fått en väska! Tanken med den var att han skulle få jobba lite på promenader och lägga lite tyngder i. Men nu har jag kommit på att utnyttja denna när jag inte har några fickor, så nu får han bära min telefon, bajspåsar och nycklar och lite annan skit som jag måste ha med mig, hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0