Lördag

Usch, är helt jäkla slut efter en sjukt stressig dag på jobbet! Asmycket folk också lite strul med kortmaskinerna på det, tjoho! Fast det är skönt när det är mycket folk, jag gillar´t!

Har läst 50 sidor forskningsmetoder sen jag kom hem, det är jag stolt över! Det är sån hysteri i klassen just nu, vi har vår första salstenta på fredag och det enda man hör är hur mycket folk ska plugga.. (Inte nog med att de är nervösa över själva tentan, jag har också hört funderingar över hur man ska sköta toalettbesök!? Herre..) Jag kanse är dum, men jag ser inte någon anledning att knata igenom heeeela kurslitteraturen, speciellt inte när vi får ha med oss den!? Man man dras med när folk pratar om pluggande också får man ångest över att man själv inte läst lika mycket osv.. Jaja, det går nog bra! Ska bli superkul att spendera fredagseftermiddagen/kvällen i en tentasal på universitetet....

Måste ju uppdatera er om Challe oxå! Han ska bo kvar! Mitt lilla hjärta.. Hans uppfödare fick ta bort annonsen efter att jag gråtit konstant och varit psykiskt instabil under en veckas tid. Herregud, vilken hemsk människa jag är, tänk om man skulle få ett barn med damp, inte adopterar man väl bort det!? Däremot kommer jag bli hårdare, jag tänker inte tillåta folk att säga åt honom, ta tag i honom och bestämma hur han ska vara, han är MIN och jag bestämmer hur jag vill ha MIN hund! Det är så lätt för folk att ge råd om andras hundar, medan dom själv har idioter till hundar som hoppar upp i ansiktet på en när man kommer.. Nog om det, blir så jäkla irriterad bara jag skriver om det..

Nej, om det skulle bli en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0